Breaking news

За російську пропаганду телеканал Мураєва відбувається лиш штрафами

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення оштрафувала телеканал “НАШ” колишнього “регіонала” Євгена Мураєва на 114 067 грн 50 коп. за розпалювання ворожнечі і поширення в ефірі російської пропаганди. Про це повідомив регулятор.

4 лютого в ефірі цього телеканалу екснардеп Євген Балицький поширював наративи пропаганди Російської Федерації про “зовнішнє управління” в Україні.

Також намагався спотворити історичні факти та події в Україні, зокрема, говорив нібито про причетність українців до трагедії Бабиного Яру, вживав словосполучення “так называемого Голодомора”, заперечував значення подій Революції гідності, повідомила Нацрада.

Ведучі телеканалу Артем Нікіфоров і Ольга Веремій не реагували на висловлювання Балицького.

Також регулятор оштрафував канал на таку ж суму за розпалювання ворожнечі в ефірі нардепом від ОПЗЖ Вадимом Рабіновичем. Той використав один із головних фейкових постулатів російської пропаганди, що з 2014 року влада в Україні сповідує ідеологію “фашизму”.

Також телеканалу призначили дві перевірки за поширення в ефірі висловлювань із ознаками мови ворожнечі колишньої міністерки юстиції в уряді втікача Азарова Олени Лукаш та Андрія Пальчевського.

Крім того, перевірку призначили телеканалу Максі ТВ”, який транслює програми телеканалу “НАШ”, за висловлювання протиправного характеру колишнього нардепа Петра Симоненка.

Раніше нанал “НАШ” відбувся 114 тис. грн штрафу за образливі заяви в бік Збройних сил України.

2 лютого президент Володимир Зеленський затвердив рішення РНБО, яким заблокував діяльність трьох телеканалів: “112”, NewsOne і ZIK. Санкції застосовуються до нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака та юридичних осіб.

Докази антиукраїнської діяльності NewsOne, ZIK і “112” збирали вісім місяців, заявляв секретар РНБО Олексій Данілов.