Breaking news

За антиукраїнську діяльність каналу Мураєва виписали 200 тис. грн штрафу

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила два штрафи і попередження телеканалу “Наш” колишнього “регіонала” Євгена Мураєва. Про це повідомила у середу.

Телеканал транслював торік у грудні пособника російських окупантів, екс”регіонала” Родіона Мірошника. Той робив антидержавні заяви, розпалював ворожнечу. Телеведучий Назаров заявляв, що Мірошник є “представитель той стороны в ТКГ”. Телеканал оштрафували на 114 тис. грн.

Ще один штраф на таку ж суму наклали за заклики до розв`язання агресивної війни або її пропаганди, розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі в ролику телеканалу “Наша (не)залежність? Наш покаже”

У ролику об’єктом маніпуляцій стає Державний прапор. Він з’являється у кадрі 13 разів протягом 53 секунд поряд із підібраними кадрами соціальної нестабільності, таким чином створюючи враження, що всі ці сумні події відбувалися під синьо-жовтим прапором.

Також телеканал транслював “опитування” “Володимир Путін заслуговує на Нобелівську премію миру?”. Нацрада оголосила попередження.

2 лютого президент Володимир Зеленський затвердив рішення РНБО, яким заблокував діяльність трьох телеканалів: “112”, NewsOne і ZIK. Санкції запроваджені до Тараса Козака та юридичних осіб.

Докази антиукраїнської діяльності NewsOne, ZIK і “112” збирали вісім місяців, розповів секретар РНБО Олексій Данілов.

За повідомленням ЗМІ, підставою для впровадження санкцій проти Козака стало розслідування спецслужб України, під час якого встановили, що схеми з постачання вугілля з окупованих територій сприяють фінансуванню тероризму.